להלן דגם הוראה להעברת תכנית למידה משולבת של למידה פרונטלית ולמידה וירטואלית.
שיעור | נושא | המלצה להעברה | משך הפעילות | פעילות |
“לנהל את הכיס” |
ניהול תקציב | פיזי | 45 דק’ | מערך שיעור הכולל בניית תקציב להשגת מטרות כלכליות ולשמירה על יציבות כלכלית. |
“הבנק ואני” | התנהלות נכונה מול הבנק | פיזי + וירטואלי | 45 דק’ | מערך שיעור בנושא ניתוח והבנת דף חשבון בנק + למידה עצמאית של התלמיד בפרק שבאתר |
“חסכון הוא ביטחון” |
חסכונות | פיזי+ וירטואלי | 45 דק’ | מערך שיעור ליצירת שיטות חיסכון אפקטיביות+ למידה עצמאית של התלמיד בפרק שבאתר |
“מה בארנק” | כסף ואמצעי תשלום | וירטואלי | 45 דק’ | למידה עצמית של התלמיד מהפרק שבאתר |
“קניה חכמה” | צרכנות נבונה | פיזי + וירטואלי | 45 דק’ 45 דק’ |
מערך שיעור של פעילויות אקטיביות ודיונים בנושא זכויות צרכן + למידה עצמאית של התלמיד בפרק שבאתר |
הערכת הפרויקט | הערכה | פיזי | 45 דק’ | הערכת הפרויקט על ידי המורה והתלמידים |
סה”כ | 16 שעות הוראה משולבות |